Doba po Covid 19 je tady. Jak se na ni ve firmě připravit?
Všude kolem nás slyšíme, že svět po pandemii už nebude jako dříve. A v jistých ohledech tomu tak skutečně je, ale jak se s nastalou situací vypořádat a nepočítat přitom ztráty?
21. 05. 2020Myslíme zeleně aneb náš oceněný 3D projekt
I v loňském roce pokračovalo sbírání ocenění za naší práci. Tentokrát jsme jeden z kreativních projektů přihlásili do soutěže Web Top 100, kde ho odborná porota vyhlásila druhým nejlepším řešením v kategorii microsites.
19. 01. 2020Jak zefektivnit kampaně? Manuálním nastavením
Kolega Kuba Racek přednášel na konferenci WEB TOP 100 o nejúspěšnější kampani, kterou jsme realizovali pro našeho významného klienta – stavebniny PRO-DOMA.
05. 12. 20187 tipů, proč a jak používat firemní Instagram
Instagram už není jen sítí, kam nasdílíte momentky z dovolené, fotku svého oběda nebo domácího mazlíčka. Čím dál víc se stává kanálem, který můžete využít také k prezentaci svojí firmy. Máme pro vás pár důvodů a fíglů, jak na Instagramu zapůsobit a využít jeho potenciál.
30. 11. 2018Naklikej, zjisti cenu a objednej auto
Hned a online. Pro ŠKODA Auto jsme na míru vytvořili kalkulačku vozů, přímo propojenou s objednávkovým formulářem.
26. 09. 2018Jak jsme PRO-DOMA přinesli 81% nárůst poptávek
S kampaní pro stavebniny PRO-DOMA jsme na různých kanálech (Sklik, AdWords, Facebook, YouTube) oslovili přes 90 % cílovky. Vedle 81% nárůstu poptávek se nám podařilo také výrazně zvýšit povědomí o značce. Výsledek předčil i naše očekávání, a proto byl oceněn i na letošní IEA.
19. 07. 2018Záškodníci na jaro vyměnili kabát
Mrkněte na Záškodníky v novém kabátě, na zbrusu nové interaktivní microsite. Připravili jsme jim i další online hru! Poměřte své síly s dalšími hráči a zapojte se do soutěže o ceny.
13. 04. 2018Vidíte do budoucnosti? My ano. S Adviserem
Osobní návštěvy bank a dalších institucí budou za chvíli minulostí. Budoucnost komunikace a poradenství totiž spočívá ve virtuální realitě. A my jdeme s nejnovějšími trendy. Náš Adviser vás spojí s finančním poradcem a vyplní tak mezeru mezi internetovým bankovnictvím a fyzickými pobočkami.
06. 04. 2018Výhody nového rozhraní Google AdWords: rozšíření o propagaci
V Česku lidé milují slevy. Google AdWords nově nabízí skvělou vychytávku – rozšíření o propagaci. Tento řádek navíc ve vašem inzerátu nabídne uživatelům všechny potřebné informace o slevě, ještě před návštěvou webu. Podívejte se, jak to může vypadat.
23. 03. 2018Začali jsme s vývojem mobilních her
Valí se to na nás ze všech stran. Rádi si hrajeme a rádi zkoušíme nové věci. O čem je řeč tentokrát? Jasně, že o mobilních hrách, do jejichž vývoje jsme se pustili.
06. 03. 2018