Začali jsme s vývojem mobilních her
Valí se to na nás ze všech stran. Rádi si hrajeme a rádi zkoušíme nové věci. O čem je řeč tentokrát? Jasně, že o mobilních hrách, do jejichž vývoje jsme se pustili.
06. 03. 2018Startuje Digicamp 2018! Chybět nebudeme ani jako partneři.
Letošní Digicamp již klepe na dveře a pro tento rok jsme se stali jeho partnery. A co víc, stopa Digital Vision bude pořádně vidět. Náš kolega Kuba Racek bude mít na Digicampu hned několik přednášek. Předáváním svých zkušeností tak pomůže účastníkům kempu ve vzdělávání.
01. 03. 2018Soutěžíme i letos. Navážeme na loňské úspěchy?
Rok 2017 se pro nás stal velmi úspěšným. Jméno Digital Vision se objevilo na předních příčkách výsledků odborných soutěží a také v letošním roce chceme být vidět. Takže, kde nás letos uvidíte v nominaci?
27. 02. 2018Sklik spustil kombinovanou reklamu. Máme první výsledky.
Jak bylo avizováno dopředu, Sklik spustil kombinovanou reklamu, která představuje obdobu responzivní reklamy, využívané v konkurenčním Google AdWords. Tato novinka umožní uživatelům, inzerujícím pomocí reklamy v obsahové síti, zadat hned několik různě dlouhých textů i variant obrázků s mnoha rozměry. Výběr i uspořádání se přizpůsobuje konkrétní ploše, na které se bude reklama zobrazovat.
20. 02. 20184 tipy, jak ušetřit peníze v Google AdWords
Pracujete s Google AdWords a marně si lámete hlavu nad tím, jak u reklam ušetřit co nejvíce finančních prostředků? Přečtěte si naše 4 tipy, které vašemu rozpočtu zaručeně pomohou.
13. 02. 2018Kia s námi spustila nový web. A my ho ještě vylepšili.
Automobilka Kia je naším dlouholetým partnerem. Na podzim loňského roku Kia, společně s námi, spustila zcela nový web, který nabízí návštěvníkům a stávajícím i potencionálním zákazníkům, výbornou orientaci nejen v aktuálních novinkách a informacích, ale třeba také snadnou konfiguraci vozu na míru a další vychytávky. My jsme na novém webu provedli několik vylepšení, ze kterých vám dvě krátce představíme.
06. 02. 2018