eCommerce 2021+ 10 trendů, o kterých byste měli vědět
Svět eCommerce je prostorem, který nikdy nespí a stále se mění. Jaké trendy přicházejí na scénu a jak je můžete využít pro své podnikání? 5 nejžhavějších tipů shrnul autor článku, Radek Doležal – ředitel kreativní agentury Digital Vision.
18. 01. 2021Doba po Covid 19 je tady. Jak se na ni ve firmě připravit?
Všude kolem nás slyšíme, že svět po pandemii už nebude jako dříve. A v jistých ohledech tomu tak skutečně je, ale jak se s nastalou situací vypořádat a nepočítat přitom ztráty?
21. 05. 2020Myslíme zeleně aneb náš oceněný 3D projekt
I v loňském roce pokračovalo sbírání ocenění za naší práci. Tentokrát jsme jeden z kreativních projektů přihlásili do soutěže Web Top 100, kde ho odborná porota vyhlásila druhým nejlepším řešením v kategorii microsites.
19. 01. 2020Jak zefektivnit kampaně? Manuálním nastavením
Kolega Kuba Racek přednášel na konferenci WEB TOP 100 o nejúspěšnější kampani, kterou jsme realizovali pro našeho významného klienta – stavebniny PRO-DOMA.
05. 12. 20187 tipů, proč a jak používat firemní Instagram
Instagram už není jen sítí, kam nasdílíte momentky z dovolené, fotku svého oběda nebo domácího mazlíčka. Čím dál víc se stává kanálem, který můžete využít také k prezentaci svojí firmy. Máme pro vás pár důvodů a fíglů, jak na Instagramu zapůsobit a využít jeho potenciál.
30. 11. 2018Naklikej, zjisti cenu a objednej auto
Hned a online. Pro ŠKODA Auto jsme na míru vytvořili kalkulačku vozů, přímo propojenou s objednávkovým formulářem.
26. 09. 2018Jak jsme PRO-DOMA přinesli 81% nárůst poptávek
S kampaní pro stavebniny PRO-DOMA jsme na různých kanálech (Sklik, AdWords, Facebook, YouTube) oslovili přes 90 % cílovky. Vedle 81% nárůstu poptávek se nám podařilo také výrazně zvýšit povědomí o značce. Výsledek předčil i naše očekávání, a proto byl oceněn i na letošní IEA.
19. 07. 2018Záškodníci na jaro vyměnili kabát
Mrkněte na Záškodníky v novém kabátě, na zbrusu nové interaktivní microsite. Připravili jsme jim i další online hru! Poměřte své síly s dalšími hráči a zapojte se do soutěže o ceny.
13. 04. 2018Vidíte do budoucnosti? My ano. S Adviserem
Osobní návštěvy bank a dalších institucí budou za chvíli minulostí. Budoucnost komunikace a poradenství totiž spočívá ve virtuální realitě. A my jdeme s nejnovějšími trendy. Náš Adviser vás spojí s finančním poradcem a vyplní tak mezeru mezi internetovým bankovnictvím a fyzickými pobočkami.
06. 04. 2018Výhody nového rozhraní Google AdWords: rozšíření o propagaci
V Česku lidé milují slevy. Google AdWords nově nabízí skvělou vychytávku – rozšíření o propagaci. Tento řádek navíc ve vašem inzerátu nabídne uživatelům všechny potřebné informace o slevě, ještě před návštěvou webu. Podívejte se, jak to může vypadat.
23. 03. 2018