Výhody nového rozhraní Google AdWords: rozšíření o propagaci

Google loni nabídl nové rozhraní AdWords, které u uživatelů vyvolalo různé reakce. Půlka specialistů na něj nedá dopustit, ta druhá si na něj zase nemůže zvyknout. Jedno je ale nesporné – nové rozhraní nabízí vychytávky, které v tom starém nenajdete.

Mezi ty vůbec nejzajímavější novinky patří zbrusu nové rozšíření reklam – rozšíření o propagaci. Díky němu můžete zviditelnit konkrétní akci, slevu i časově omezenou nabídku na vašem webu. Propagace se zobrazí rovnou ve výpisu stránky ve výsledcích vyhledávání na Googlu. V Česku lidé slevy milují, takže upoutávka s výhodou patrnou na první pohled je jasným trumfem.

Jak AdWords propagace funguje?

V nastavení si zvolíte:

  • k jaké události se vaše akční cena vztahuje (Vánoce, Black Friday, atp.)
  • jestli je sleva uvedena v procentech nebo v Kč
  • přidáte krátký poutací text
  • určíte, od kdy do kdy sleva platí

A to je vše. K dispozici jsou i pokročilé možnosti nastavení (preferované zařízení a čas zobrazení), ale takto je již nové rozšíření připravené k inzerci.

Výsledkem bude řádek navíc ve vašem inzerátu, kde nabídnete uživatelům všechny potřebné informace o vaší akční ceně nebo slevě. Můžete ho také rovnou přesměrovat na speciálně připravenou cílovou stránku.

Novinku jsme uvedli do praxe u našeho klienta stavebniny PRO-DOMA. Používáme ho k propagaci akčních produktů. Například minulý týden to byla příčkovka Ytong, která byla inzerována ve slevě 34 %. Zákazníci se tedy o této výhodné nabídce dozvěděli již před samotnou návštěvou webu, takže inzerát měl o 8 % lepší míru prokliku, než týden před tím bez aplikovaného rozšíření.

Příště se podíváme zase na některou z dalších novinek, kterou lze v Google AdWords nově využívat.

Výhody nového rozhraní Google AdWords: rozšíření o propagaci
Čtěte dál
Design

5 dobrých důvodů proč mít firemní knihu

Firemní kniha bude sloužit jako osobní dárek pro vaše zákazníky a partnery, ukážete světu, jací jste a co dovedete. Může být, ale i něčím víc. Krásnou výpravou do minulosti. K lidem a místům, kde to všechno začalo.

08. 03. 2022
Vývoj

Arbitron - hlasujte online

“Ať zvedne ruku ten, kdo je PRO.”
Vše se dnes přesouvá do online světa a stejně tak i volby a hlasování není třeba dělat neustále “postaru” - prezenčně. Vzrůstající poptávka po online hlasovací platformě dala vzniknout Arbitronu - online aplikaci pro hlasování a volby na míru.

22. 12. 2021