Vidíte do budoucnosti? My ano. S Adviserem

Blízká i vzdálenější budoucnost spočívá ve virtuální realitě. Míříme do doby, kdy budeme nuceni většinu věcí řešit online a v bankovnictví (ale i v dalších sektorech s poradenstvím) se s virtuální realitou setkáme jako první.

Napadají nás tedy otázky:

  • • Budou lidé umět ovládat tuto formu komunikace?
  • • Sníží se provozní náklady firem?
  • • Jaké má virtuální realita výhody?
  • Jsou lidé vůbec připraveni na přechod z offline do online?

Podívejte se na historický vývoj bankovní podpory od 70. let. Ještě máte pocit, že nás virtuální realita mine?

Adviser-1.jpg

Co je Adviser?

Adviser představuje unikátní a univerzální řešení v podobě komunikačního kanálu pro banky, který vyplňuje mezeru mezi internetovým bankovnictvím a fyzickými pobočkami. Díky němu můžete komunikovat s poradci online (video/audio), sdílet, posílat a skenovat dokumenty či využívat textovou komunikaci. To vše snadno, rychle a s velkou úsporou času.

Hlavní myšlenkou Adviseru je maximální pohodlí klienta. Ten nemusí opustit teplo svého domova, a přesto spolehlivě vyřeší své požadavky se specializovaným bankovním poradcem.

Z využití Adviseru tedy plyne i postupné snižování nákladů za provoz fyzických poboček bank. V případě jejich současného nedostatku je Adviser dokáže nahradit.

Detail_adviser_A.png

Funkce a využití Adviseru

Jednoduchá a plná integrace: Komunikace mezi bankéřem a klientem probíhá na multifunkční platformě, kterou snadno přizpůsobíme konkrétní Corporate Identity. Umožňuje tak plnou integraci s bankovními procesy a systémy, mobilním bankovnictvím či autorizačními metodami. Adviser umožňuje také video, audio i textovou konverzaci, přenos souborů i focení dokumentů.

Podpora VIP klientů: Adviser nabízí jedinečnou možnost poskytnout nadstandardní služby a zvýšit tak úroveň spokojenosti klientů. Pokud mají například VIP klienti speciální požadavky a vlastní bankovní poradce, Adviser pro ně bude luxus, který využijí kdykoliv a kdekoliv jej budou potřebovat.

Moderní multifunkční aplikace: Adviser je unikátní díky jednoduché instalaci a možnosti použití na jakémkoliv moderním zařízení a ve všech prohlížečích bez nutnosti instalace nejrůznějších plug-inů/aplikací.

Možnosti rozšíření: Adviser je plně přizpůsobitelný dle potřeb klienta. V bankovnictví lze navíc Adviser využít například i na cross-seeling. V případě, že si bude zákazník prohlížet některý z produktů, lze jej pomocí Adviseru oslovit napřímo.

Možnost využití nového reklamního prostoru: Zatímco klient bude čekat na vyřízení požadavku, na obrazovce může běžet reklama nových produktů banky.

Možnosti měření: Pro zajištění co nejvyšší účinnosti aplikace je možné měření uskutečněných hovorů, přenesených souborů či počet slov v chatu, a to bez nutnosti napojení na bankovní systém. Oproti fyzické pobočce tak banka získá záznamy a porovnání, jaké požadavky klienti nejvíce řeší, co jim chybí či jaký kanál využívají.

Samozřejmostí je maximální bezpečnost: Adviser je zárukou bezpečné a nezneužitelné komunikace, která splňuje nejnovější standardy.

Adviser-2.jpg

Adviser přináší řadu výhod pro obě strany

Co získá banka:

  • • Navýšení online interakcí s dosud „offline“ klienty
  • • Včasnou přípravu klientů na přechod do digitálního světa
  • • Využití všech komunikačních kanálů pro maximalizaci zisku
  • • Postupnou optimalizaci nákladů
  • • Náhradu fyzických poboček (v případě, že jich je málo či se uvažuje o snížení jejich počtu)
  • • Integraci Adviseru do všech služeb – do internetového bankovnictví, na pobočky, do bankomatů i call center
  • • Spokojenost klienta

Co získá klient:

  • • Časovou flexibilitu (klient může své požadavky vyřešit kdykoliv během dne i po pracovní době)
  • • Ke spojení může využít PC, tablet, Smart TV či telefon a být kdekoliv
  • • Odpadá nutnost cesty na pobočku
  • • Dostane se mu stejné podpory jako na pobočce
  • • Podporu klientů se zdravotním postižením
  • • Urychlení procesu – elektronické podpisy, sdílení dokumentů, řešení požadavku ihned
  • • Možnost spojení se se specialisty, kteří se nacházejí v jiné lokalitě než klient

Jaký z toho plyne závěr?

Budou lidé umět v budoucnu využívat naplno umělou inteligenci, brýle pro virtuální realitu nebo třeba chatovací roboty? Věříme, že ano. Jedno je jisté již dnes: Adviser je snadným řešením, jak klienty efektivně připravit na budoucnost, která je nevyhnutelná.

Chcete se o Adviseru dozvědět více informací? Zajímá vás, jak to funguje nebo uvažujete o podobné vychytávce? Napište nám.

 
Čtěte dál
Design

5 dobrých důvodů proč mít firemní knihu

Firemní kniha bude sloužit jako osobní dárek pro vaše zákazníky a partnery, ukážete světu, jací jste a co dovedete. Může být, ale i něčím víc. Krásnou výpravou do minulosti. K lidem a místům, kde to všechno začalo.

08. 03. 2022
Vývoj

Arbitron - hlasujte online

“Ať zvedne ruku ten, kdo je PRO.”
Vše se dnes přesouvá do online světa a stejně tak i volby a hlasování není třeba dělat neustále “postaru” - prezenčně. Vzrůstající poptávka po online hlasovací platformě dala vzniknout Arbitronu - online aplikaci pro hlasování a volby na míru.

22. 12. 2021