Startuje Digicamp 2018! Chybět nebudeme ani jako partneři.

Letošní Digicamp již klepe na dveře a pro tento rok jsme se stali jeho partnery. A co víc, stopa Digital Vision bude pořádně vidět. Náš kolega Kuba Racek bude mít na Digicampu hned několik přednášek. Předáváním svých zkušeností tak pomůže účastníkům kempu ve vzdělávání.

20994048_1292611264201763_3822445473146029445_n.jpg

Co je vlastně Digicamp?

Jedná se o několikatýdenní efektivní výcvik v online marketingu. Účastníci Digicampu zde nejsou pouze školeni, ale v praxi si vyzkouší, jak se s jednotlivými nástroji pracuje. Tato praxe přesahuje více než polovinu času stráveném na Digicampu. To vše pod vedením zkušených lektorů. Digicamp je ideálním řešením pro start pracovní kariéry absolventů, jejichž cesta do marketingových společností vede právě přes praxi a pracovní dovednosti. Na Digicampu se absolventi naučí mnoho užitečných věcí, které se běžně ve firmách využívají. A v neposlední řadě jde o setkání se zajímavými, inspirativními a zkušenými lidmi v oboru.

Pro koho je Digicamp?

Aby byl pro vás Digicamp užitečný, musíte mít především zájem o marketing, práci s čísly i o kreativu. Primárně je tato akce určena pro začátečníky, kteří by rádi nastartovali svou kariéru v online marketingu. Je jedno, zda se jedná o studenta či o člověka, který jen chce změnu. Na Digicampu se ale novým věcem naučí i pokročilí markeťáci nebo milovníci sociálních sítí.

Kategorie:

  • • Junior PPC („Chci začít“)
  • • Advanced PPC („Už něco umím“)
  • • Social („Miluju Instáč“)

17191016_1122663951196496_3784825938005117392_n.jpg

Co je cílem Digicampu?

Získat praktické dovednosti, potřebné pro každého kvalitního markeťáka. Lektoři předají absolventům zkušenosti, které si mohou vyzkoušet okamžitě v praxi během několika inspirativních týdnů výcviku. Každý účastník navíc získá videa a prezentace z každé hodiny. Digicamp představuje cestu, která napomáhá k lepší kariéře v marketingové oblasti.

Kuba Racek bude jedním z lektorů. Tady je rozpis jeho přednášek:

  • 1.3.2018 - Search I. (vyhledávací síť, zejména Sklik, tedy Seznam.cz)
  • 8.3.2018 - Search II. (vyhledávací síť, zejména AdWords, tedy Google)
  • 15.3.2018 - Display I. (bannerová reklama v obsahové síti Google a Seznam)
  • 22.3.2018 - Display II. (bannerová reklama v obsahové síti Google a Seznam)
  • 29.3.2018 - Vyhodnocování kampaní I. (vyhodnocování výsledků kampaní, zejména přes Google Analytics)
  • 5.4.2018 - Vyhodnocování kampaní II. (**vyhodnocování výsledků kampaní, zejména přes Google Analytics)
  • 12.4.2018 - Workshop I.(témata ještě budou vybrána)
  • 19.4.2018 - Workshop II. (témata ještě budou vybrána)

Mrkněte na medailonky lektorů Digicampu.

Více informací o Digicampu najdete na oficiálním webu.

 
Čtěte dál
Design

5 dobrých důvodů proč mít firemní knihu

Firemní kniha bude sloužit jako osobní dárek pro vaše zákazníky a partnery, ukážete světu, jací jste a co dovedete. Může být, ale i něčím víc. Krásnou výpravou do minulosti. K lidem a místům, kde to všechno začalo.

08. 03. 2022
Vývoj

Arbitron - hlasujte online

“Ať zvedne ruku ten, kdo je PRO.”
Vše se dnes přesouvá do online světa a stejně tak i volby a hlasování není třeba dělat neustále “postaru” - prezenčně. Vzrůstající poptávka po online hlasovací platformě dala vzniknout Arbitronu - online aplikaci pro hlasování a volby na míru.

22. 12. 2021