Sklik spustil kombinovanou reklamu. Máme první výsledky.

Jak bylo avizováno dopředu, Sklik spustil kombinovanou reklamu, která představuje obdobu responzivní reklamy, využívané v konkurenčním Google AdWords. Tato novinka umožní uživatelům, inzerujícím pomocí reklamy v obsahové síti, zadat hned několik různě dlouhých textů i variant obrázků s mnoha rozměry. Výběr i uspořádání se přizpůsobuje konkrétní ploše, na které se bude reklama zobrazovat.

Co je to kombinovaná reklama a jak vypadá?

Jedná se o zcela nový typ reklamy, určený pro využití v obsahové síti. Reklama je složena hned z několika textových polí a grafických prvků, které systém vhodně vybírá pro určitou reklamní jednotku. Všechna dostupná cílení pak lze vzájemně kombinovat i vylučovat. Při tvorbě kombinované reklamy je tedy důležité myslet hlavně na vystihující a poutavé reklamní texty (krátké i dlouhé varianty nadpisů + popisky), atraktivní grafiku včetně loga firem či produktů a je potřeba mít k dispozici měřící URL adresu. Možný je také export kombinované reklamy z Skliku ve formátu ZIP (obsahuje běžnou strukturu kampaní i zdrojové obrázky) a stejným způsobem lze reklamu také importovat. Díky plné kompatibilitě lze rovněž využít export do Skliku z nástroje Google AdWords Editor. Tým Skliku chystá letos i další inovace kombinované reklamy (např. náhledy ve více šablonách) a věří, že tento nový formát dopomůže uživatelům k získání dalších zákazníků.

kombinovana reklama 2.JPG

My jsme tuto novinku okamžitě vyzkoušeli. Jaké jsou prvotní výstupy?

Prakticky ihned po spuštění jsme kombinovanou reklamu vyzkoušeli v praxi. Přesně dle očekávání se nám potvrdilo, že vytvoření reklamy je skutečně velice rychlé, snadné a intuitivní. Jak uvedl tým Skliku, opravdu stačí pouze nahrát dva obrázky, logo, napsat dva poutavé reklamní titulky s popiskem a máte hotovo – reklama může běžet.

Na to, abychom vám mohli přinést výsledky s konkrétními čísly, je samozřejmě ještě brzy. Už nyní ale můžeme potvrdit, že na několika konkrétních webech jsme zaznamenali zatím již více než dvounásobnou míru prokliku, než v případě použití klasických bannerů. Z našeho zjištění tak vyplývá, že kombinovaná reklama má, v případě vhodného využití, velký potenciál k získání nových zákazníků.

Více o kombinované reklamě v Skliku se dočtete zde.

 
Čtěte dál
Design

5 dobrých důvodů proč mít firemní knihu

Firemní kniha bude sloužit jako osobní dárek pro vaše zákazníky a partnery, ukážete světu, jací jste a co dovedete. Může být, ale i něčím víc. Krásnou výpravou do minulosti. K lidem a místům, kde to všechno začalo.

08. 03. 2022
Vývoj

Arbitron - hlasujte online

“Ať zvedne ruku ten, kdo je PRO.”
Vše se dnes přesouvá do online světa a stejně tak i volby a hlasování není třeba dělat neustále “postaru” - prezenčně. Vzrůstající poptávka po online hlasovací platformě dala vzniknout Arbitronu - online aplikaci pro hlasování a volby na míru.

22. 12. 2021