Firemní kniha bude sloužit jako osobní dárek pro vaše zákazníky a partnery, ukážete světu, jací jste a co dovedete. Může být, ale i něčím víc. Krásnou výpravou do minulosti. K lidem a místům, kde to všechno začalo.
Důvod 1. - Exkluzivní dárek pro vaše obchodní partnery
Firemní kniha je skutečně překrásnou prezentací vaší společnosti. Může se stát výjimečným dárkem pro vaše společníky a zákazníky. Krásnou publikaci pořídíte v ceně lepšího vína a můžete skrze ni mimořádně prezentovat celou řadu témat, která jsou pro vás důležitá.
Důvod 2. - Ukážete to, na co jste hrdí
Pochlubit se můžete doslova čímkoli. Vyjmenováním konkrétních úspěchů vaší firmy v průběhu let ukážete na její trvalý rozvoj a pokračující růst. Prezentací podařených firemních akcí dáte najevo své kvalitní HR a ukážete spokojené zaměstnance. Dále může pozitivně komunikovat svoje etické ideály a vize ohledně směřování společnosti. V případě prezentace neúspěchů ukážete, jak jste se s touto situací dokázali vypořádat. Obchodním partnerům vyšlete jasný signál, že nastavená spolupráce s vámi má smysl nejen po obchodní, ale také po lidské stránce.
Důvod 3. - Přiblížíte firemní kulturu nováčkům a kandidátům
Sehnat kvalitní lidi bývá někdy problém. Použijte při snaze získat konkrétní kandidáty firemní knihu! Vyprávějte osobní příběhy vašich zaměstnanců, povězte více o jejich setkávání se i mimo pracovní povinnosti a vykreslete celou řadu zaměstnaneckých benefitů, které nabízíte. Rozhovorem s konkrétními kolegy/kolegyněmi, kteří/které mají třeba zajímavého koníčka, pomůžete vtisknout společnosti lidskou tvář. Ukážete tím, že je vaše firma pěkné místo pro práci, kde člověk kromě finanční odměny dostane také skvělé spolupracovníky/spolupracovnice a příjemné pracovní prostředí motivující k růstu.
Důvod 4. - Vydáte se na cestu do historie
Nechejte odkaz minulosti ožít. Firmy s dlouhou tradicí působí na zákazníky důvěryhodněji a spíše budou poptávat jejich služeb. Využijte tedy této své výhody naplno a pozvěte historii na stránky své firemní knihy. Fotografie zakladatelů, budov, ve kterých se začínalo, staré dopisy, mapy, nákresy, etikety výrobků… cokoliv, co máte po ruce ukáže, že jste stabilní společností, která není na trhu žádným nováčkem!
Důvod 5. - Získejte spousty marketingových materiálů
Během výroby knihy se toho spoustu nafotí, napíše, vyhrabe z archivů, naskenuje a připraví. Kromě knihy tak získáte i hromadu marketingových materiálů, které můžete použít v jiných propagačních materiálech, v článcích na blog nebo pro komunikaci na sociálních sítích. A tohle všechno by vás stejně něco stálo v nákladech. Tak proč tyto finance nepoužít rovnou na luxusní publikaci, která zvýší prestiž vaší firmy?
Proč se vyplatí mít svou vlastní knihu už víte. Ale jak na to? Ozvěte se nám a my vám poradíme, případně vám s projektem pomůžeme. Zvládáme nejen knihy, ale i spousty dalších věcí v marketingu. O všem, co pro vás můžeme zařídit, píšeme na našich nových webových stránkách. Budeme rádi, když na ně mrknete - www.switchmedia.cz
