Jak zefektivnit kampaně? Manuálním nastavením

Kolega Kuba Racek přednášel na konferenci WEB TOP 100 o nejúspěšnější kampani, kterou jsme realizovali pro našeho klienta – stavebniny PRO-DOMA.

Úkol zněl jasně: být vidět za každou cenu

Stavebniny PRO-DOMA mají působnost po celé naší republice. Aktuálně se jedná o celkem 86 prodejen v různých regionech. Chceme tedy, aby se uživatelům při vyhledávání stavebnin v jejich lokalitě na Seznamu nebo na Googlu zobrazila ve výsledcích nejbližší pobočka PRO-DOMA co možná nejvýše.

DSA kampaně vs. manuální nastavení

Zásadní dilema na úvod. Jít cestou využití dynamicky generovaných DSA kampaní s tím, že ušetříme spoustu času díky kompletnímu automatickému nastavení, kdy bude reklamní inzerát generován dle toho, co lidé hledají? Anebo zvolit ruční nastavení kampaní s mnohonásobně vyšší časovou náročností, ale s vyšší kvalitou a lepší kontrolou výsledků?

Manuální nastavení přináší výsledky

Vsadili jsme na manuální přípravu a nejvyšší možnou relevanci jsme se snažili získat tím, že jsme rozdělili klíčová slova do co nejvíce reklamních sestav.

Například: Prodejna stavebnin v Dolních Počernicích se dá vyhledávat několika způsoby - "stavebniny Praha", "stavebniny Dolní Počernice" nebo "stavebniny Praha východ". A pro každé toto vyhledávání (pro každou skupinu klíčových slov) je třeba vytvořit vlastní reklamní sestavu, z níž je pak sestaven výsledný inzerát zobrazující se ve vyhledávání.

Takové nastavení má za následek mnohem vyšší skóre kvality, vyšší podíl vítězných aukcí a nižší cenu za proklik. Právě tyto tři faktory zajišťují vyšší efektivitu kampaní.

Kampaň v číslech

O kolik lépe si manuálně nastavená kampaň vedla? Oproti DSA kampaním narostla míra prokliku (CTR) o 18 % a konverzní poměr o 6 %. Velmi důležitým výsledkem je o 19 % nižší průměrná cena za proklik (CPC).

Takže pokud na začátku věnujete nastavení více péče a času, celá kampaň může výrazně ušetřit finance a přinést kvalitní výsledky. Zvlášť, když se jedná o kampaň většího rozsahu.

Jak zefektivnit kampaně? Manuálním nastavením
Čtěte dál
Online marketing Vývoj

Web Performance – rychlost a výkon je na internetu rozhodující

Se stále se zvyšující rychlostí a stabilitou internetového připojení už není v dnešní době technicky problém využívat internet k věcem, které ještě nedávno nebyly možné. Právě rychlost a dostupnost internetového připojení umožnila vytvořit podmínky pro přenos do té doby nemyslitelných obchodních aktivit.

16. 08. 2021
Design

Třetí rozměr pohledu na váš byznys. Víte, co je lentikulární tisk a jak ho využít?

Ne, že by klasickým plakátům úplně odzvonilo. Ale pro prezentaci ve 21. století můžete využít ještě daleko sofistikovanější metody tisku. Jednou z nich je například tzv. „lentikulární tisk“. Je dobré o něm vědět především z jednoho důvodu: zákazníci na něm mohou oči nechat.

28. 07. 2021