7 tipů, proč a jak používat firemní Instagram

Instagram už není jen sítí, kam nasdílíte momentky z dovolené, fotku svého oběda nebo domácího mazlíčka. Čím dál víc se stává kanálem, který můžete využít také k prezentaci svojí firmy. Máme pro vás pár důvodů a fíglů, jak na Instagramu zapůsobit a využít jeho potenciál.

Věděli jste, že 70 % obsahu na Instagramu nikdo nevidí? Tak jak se dostat mezi těch 30 %, abyste oslovili co možná nejvíc zájemců o váš produkt nebo o vaši firmu? Je jasné, že nestačí jen postnout fotku s komentářem.

Takže, jak být na Instagramu úspěšní?

  1. Pro úspěch nemá smyl jít cestou "katalogu produktů", spíše doporučujeme přidávat posty a příběhy ze života firmy, důležité lidi a fotky z firemních akcí nebo teambuildingů. Ukázat lidskou tvář a vést tzv. „deník firmy“.

  2. V příspěvcích označujte konkrétní osoby a místa, kde byla daná fotka pořízena.

  3. Nezapomeňte si vytvořit vlastní firemní hashtag(y), které budete využívat u každého postu. Podle nich budou vaše příspěvky snadno dohledatelné a každý bude vědět, o jakou firmu se jedná.

  4. Velmi úspěšné a zatím relativně málo používané jsou Insta Stories a Highlights. To je přesně ten prostor, kam lze umístit i reklamní spoty či upoutávky na delší dobu a mnoho dalšího.

  5. Pokud to vaše specializace umožňuje, sdílejte i povedené výsledné produkty nebo fotky svých spokojených zákazníků.

  6. Vymýšlejte soutěže i interaktivní obsah a vybízejte vaše followery, aby se zapojili. Důležité je reagování na komentáře v diskuzích i označování lidí.

  7. Vyplatí se to? Určitě ano, protože v Česku Instagram využívá 1,5 milionu lidí, kteří na něm tráví v průměru 30 minut denně. A tato čísla stále rostou.

Máte už Instagram a nevíte jak na to? Uvažujete o větším využití sociálních sítí? Obraťte se na nás a společně to vymyslíme.

7 tipů, proč a jak používat firemní Instagram
Čtěte dál
Design

Firemní časopis v praxi: Co po vás ten grafik chce?

Pokud při tvorbě magazínu nechcete, aby fotografie ředitele společnosti vedle úvodníku vypadala, jako kdyby jí někdo poskládal v Minecraftu, doporučujeme dobře naslouchat požadavkům grafika. Že je občas tak trochu záhadné, co to po vás vlastně chce? Nezoufejte! Máme pro vás příkladový slovník, díky kterému se naučíte požadavkům kreativního týmu nejen rozumět, ale dokonce je i předvídat.

09. 03. 2021
Team

Pravda o IT specialistech v roce 2021 – 1. díl

Vtipů o IT specialistech koluje spousta. Obecně jsou „zbytkem světa“ obvykle považováni za hůře přizpůsobivé jedince hovořící divnou řečí o nesrozumitelných věcech. Alespoň tak tomu bylo ještě v minulé dekádě. Ale kde je vlastně pravda a co platí v roce 2021? Zeptali jsme se přímo jich – odpovídali IT specialisté z Media Factory.

22. 02. 2021