Instagram už není jen sítí, kam nasdílíte momentky z dovolené, fotku svého oběda nebo domácího mazlíčka. Čím dál víc se stává kanálem, který můžete využít také k prezentaci svojí firmy. Máme pro vás pár důvodů a fíglů, jak na Instagramu zapůsobit a využít jeho potenciál.
Věděli jste, že 70 % obsahu na Instagramu nikdo nevidí? Tak jak se dostat mezi těch 30 %, abyste oslovili co možná nejvíc zájemců o váš produkt nebo o vaši firmu? Je jasné, že nestačí jen postnout fotku s komentářem.
Takže, jak být na Instagramu úspěšní?
-
Pro úspěch nemá smyl jít cestou "katalogu produktů", spíše doporučujeme přidávat posty a příběhy ze života firmy, důležité lidi a fotky z firemních akcí nebo teambuildingů. Ukázat lidskou tvář a vést tzv. „deník firmy“.
-
V příspěvcích označujte konkrétní osoby a místa, kde byla daná fotka pořízena.
-
Nezapomeňte si vytvořit vlastní firemní hashtag(y), které budete využívat u každého postu. Podle nich budou vaše příspěvky snadno dohledatelné a každý bude vědět, o jakou firmu se jedná.
-
Velmi úspěšné a zatím relativně málo používané jsou Insta Stories a Highlights. To je přesně ten prostor, kam lze umístit i reklamní spoty či upoutávky na delší dobu a mnoho dalšího.
-
Pokud to vaše specializace umožňuje, sdílejte i povedené výsledné produkty nebo fotky svých spokojených zákazníků.
-
Vymýšlejte soutěže i interaktivní obsah a vybízejte vaše followery, aby se zapojili. Důležité je reagování na komentáře v diskuzích i označování lidí.
-
Vyplatí se to? Určitě ano, protože v Česku Instagram využívá 1,5 milionu lidí, kteří na něm tráví v průměru 30 minut denně. A tato čísla stále rostou.
Máte už Instagram a nevíte jak na to? Uvažujete o větším využití sociálních sítí? Obraťte se na nás a společně to vymyslíme.
