7 tipů, proč a jak používat firemní Instagram

Instagram už není jen sítí, kam nasdílíte momentky z dovolené, fotku svého oběda nebo domácího mazlíčka. Čím dál víc se stává kanálem, který můžete využít také k prezentaci svojí firmy. Máme pro vás pár důvodů a fíglů, jak na Instagramu zapůsobit a využít jeho potenciál.

Věděli jste, že 70 % obsahu na Instagramu nikdo nevidí? Tak jak se dostat mezi těch 30 %, abyste oslovili co možná nejvíc zájemců o váš produkt nebo o vaši firmu? Je jasné, že nestačí jen postnout fotku s komentářem.

Takže, jak být na Instagramu úspěšní?

  1. Pro úspěch nemá smyl jít cestou "katalogu produktů", spíše doporučujeme přidávat posty a příběhy ze života firmy, důležité lidi a fotky z firemních akcí nebo teambuildingů. Ukázat lidskou tvář a vést tzv. „deník firmy“.

  2. V příspěvcích označujte konkrétní osoby a místa, kde byla daná fotka pořízena.

  3. Nezapomeňte si vytvořit vlastní firemní hashtag(y), které budete využívat u každého postu. Podle nich budou vaše příspěvky snadno dohledatelné a každý bude vědět, o jakou firmu se jedná.

  4. Velmi úspěšné a zatím relativně málo používané jsou Insta Stories a Highlights. To je přesně ten prostor, kam lze umístit i reklamní spoty či upoutávky na delší dobu a mnoho dalšího.

  5. Pokud to vaše specializace umožňuje, sdílejte i povedené výsledné produkty nebo fotky svých spokojených zákazníků.

  6. Vymýšlejte soutěže i interaktivní obsah a vybízejte vaše followery, aby se zapojili. Důležité je reagování na komentáře v diskuzích i označování lidí.

  7. Vyplatí se to? Určitě ano, protože v Česku Instagram využívá 1,5 milionu lidí, kteří na něm tráví v průměru 30 minut denně. A tato čísla stále rostou.

Máte už Instagram a nevíte jak na to? Uvažujete o větším využití sociálních sítí? Obraťte se na nás a společně to vymyslíme.

7 tipů, proč a jak používat firemní Instagram
Čtěte dál
Design

Třetí rozměr pohledu na váš byznys. Víte, co je lentikulární tisk a jak ho využít?

Ne, že by klasickým plakátům úplně odzvonilo. Ale pro prezentaci ve 21. století můžete využít ještě daleko sofistikovanější metody tisku. Jednou z nich je například tzv. „lentikulární tisk“. Je dobré o něm vědět především z jednoho důvodu: zákazníci na něm mohou oči nechat.

28. 07. 2021
Vývoj

PHP - Kontroverzní jazyk, který ještě neřekl poslední slovo

Mnozí predikovali postupný a pomalý zánik PHP jako nástroje pro tvorbu webových aplikaci. Proč vlastně používat jazyk, který vznikal jako pomocný nástroj pro potřeby jednoho člověka? Proč používat PHP, pokud existuje Java, Golang, TypeScript? Realita ale poněkud překvapující: jazyk žije, rozvíjí se a přináší spoustu vychytávek, které mu umožňuji úspěšně konkurovat na trhu. Vlastně dokonce být lídrem toho trhu ;)

11. 05. 2021