7 tipů, proč a jak používat firemní Instagram

Instagram už není jen sítí, kam nasdílíte momentky z dovolené, fotku svého oběda nebo domácího mazlíčka. Čím dál víc se stává kanálem, který můžete využít také k prezentaci svojí firmy. Máme pro vás pár důvodů a fíglů, jak na Instagramu zapůsobit a využít jeho potenciál.

Věděli jste, že 70 % obsahu na Instagramu nikdo nevidí? Tak jak se dostat mezi těch 30 %, abyste oslovili co možná nejvíc zájemců o váš produkt nebo o vaši firmu? Je jasné, že nestačí jen postnout fotku s komentářem.

Takže, jak být na Instagramu úspěšní?

  1. Pro úspěch nemá smyl jít cestou "katalogu produktů", spíše doporučujeme přidávat posty a příběhy ze života firmy, důležité lidi a fotky z firemních akcí nebo teambuildingů. Ukázat lidskou tvář a vést tzv. „deník firmy“.

  2. V příspěvcích označujte konkrétní osoby a místa, kde byla daná fotka pořízena.

  3. Nezapomeňte si vytvořit vlastní firemní hashtag(y), které budete využívat u každého postu. Podle nich budou vaše příspěvky snadno dohledatelné a každý bude vědět, o jakou firmu se jedná.

  4. Velmi úspěšné a zatím relativně málo používané jsou Insta Stories a Highlights. To je přesně ten prostor, kam lze umístit i reklamní spoty či upoutávky na delší dobu a mnoho dalšího.

  5. Pokud to vaše specializace umožňuje, sdílejte i povedené výsledné produkty nebo fotky svých spokojených zákazníků.

  6. Vymýšlejte soutěže i interaktivní obsah a vybízejte vaše followery, aby se zapojili. Důležité je reagování na komentáře v diskuzích i označování lidí.

  7. Vyplatí se to? Určitě ano, protože v Česku Instagram využívá 1,5 milionu lidí, kteří na něm tráví v průměru 30 minut denně. A tato čísla stále rostou.

Máte už Instagram a nevíte jak na to? Uvažujete o větším využití sociálních sítí? Obraťte se na nás a společně to vymyslíme.

7 tipů, proč a jak používat firemní Instagram
Čtěte dál
Design

5 dobrých důvodů proč mít firemní knihu

Firemní kniha bude sloužit jako osobní dárek pro vaše zákazníky a partnery, ukážete světu, jací jste a co dovedete. Může být, ale i něčím víc. Krásnou výpravou do minulosti. K lidem a místům, kde to všechno začalo.

08. 03. 2022
Vývoj

Arbitron - hlasujte online

“Ať zvedne ruku ten, kdo je PRO.”
Vše se dnes přesouvá do online světa a stejně tak i volby a hlasování není třeba dělat neustále “postaru” - prezenčně. Vzrůstající poptávka po online hlasovací platformě dala vzniknout Arbitronu - online aplikaci pro hlasování a volby na míru.

22. 12. 2021