Jak jsme PRO-DOMA přinesli 81% nárůst poptávek

S kampaní pro stavebniny PRO-DOMA jsme na různých kanálech (Sklik, AdWords, Facebook, YouTube) oslovili přes 90 % cílovky. Vedle 81% nárůstu poptávek se nám podařilo také výrazně zvýšit povědomí o značce. Výsledek předčil i naše očekávání, a proto byl oceněn druhým místem i na letošní IEA.

Před začátkem kampaně byly stanoveny 4 hlavní cíle:

  1. Online inzercí úspěšně navázat na probíhající televizní kampaň.
  2. Dosáhnout meziročního nárůstu online odeslaných poptávek.
  3. Co možná nejvíce rozšířit povědomí o brandu společnosti PRO-DOMA u požadované cílové skupiny.
  4. Následně zapojit do online inzerce sociální sítě a pokusit se na nich rozšířit komunitu PRO-DOMA.

A také strategie, jak toho dosáhnout:

Abychom získali co nejlepší výsledky, bylo potřeba oslovit cílovou skupinu PRO-DOMA na co nejvíce různých místech a největší část rozpočtu věnovat na inzerci videoreklamy (in-stream). Zároveň bylo důležité komunikovat obsah korespondující s probíhající TV reklamou, a to napříč všemi kanály.

Ruku v ruce s tím došlo k vytvoření atraktivních bannerů do AdWords, Skliku a Facebooku, otitulkování videí pro Facebook i Youtube a samozřejmostí byla moderace a komunikace v komentářích s komunitou PRO-DOMA na sociálních sítích.

Výsledky kampaně předčily i naše očekávání

Jak už bylo zmíněno v úvodu, výsledky nás samotné příjemně překvapily. Výkonnostní brandová kampaň běžela v období od 19. 2. do 15. 4. 2018 a za necelé 2 měsíce dosáhla na tato čísla:

  • Osloveno bylo více než 90 % cílové skupiny (muži 25 – 60 let)
  • 81% meziroční nárůst odeslaných poptávek online
  • 4 000 000 zhlédnutí videoreklamy na YouTube
  • 27 000 000 zobrazení bannerů v obsahových sítích
  • 1 000 000 unikátních zobrazení na Facebooku
  • Rozšíření základny fanoušků na Facebooku (+ 400)
  • Zvýšení počtu odběratelů na YouTube (+ 120)

A to už je docela pecka, ne? Chcete na podobná čísla také dosáhnout? Ozvěte se a pojďme do toho spolu.

Jak jsme PRO-DOMA přinesli 81% nárůst poptávek
Čtěte dál
Design

Firemní časopis v praxi: Co po vás ten grafik chce?

Pokud při tvorbě magazínu nechcete, aby fotografie ředitele společnosti vedle úvodníku vypadala, jako kdyby jí někdo poskládal v Minecraftu, doporučujeme dobře naslouchat požadavkům grafika. Že je občas tak trochu záhadné, co to po vás vlastně chce? Nezoufejte! Máme pro vás příkladový slovník, díky kterému se naučíte požadavkům kreativního týmu nejen rozumět, ale dokonce je i předvídat.

09. 03. 2021
Team

Pravda o IT specialistech v roce 2021 – 1. díl

Vtipů o IT specialistech koluje spousta. Obecně jsou „zbytkem světa“ obvykle považováni za hůře přizpůsobivé jedince hovořící divnou řečí o nesrozumitelných věcech. Alespoň tak tomu bylo ještě v minulé dekádě. Ale kde je vlastně pravda a co platí v roce 2021? Zeptali jsme se přímo jich – odpovídali IT specialisté z Media Factory.

22. 02. 2021