Jak jsme PRO-DOMA přinesli 81% nárůst poptávek

S kampaní pro stavebniny PRO-DOMA jsme na různých kanálech (Sklik, AdWords, Facebook, YouTube) oslovili přes 90 % cílovky. Vedle 81% nárůstu poptávek se nám podařilo také výrazně zvýšit povědomí o značce. Výsledek předčil i naše očekávání, a proto byl oceněn druhým místem i na letošní IEA.

Před začátkem kampaně byly stanoveny 4 hlavní cíle:

  1. Online inzercí úspěšně navázat na probíhající televizní kampaň.
  2. Dosáhnout meziročního nárůstu online odeslaných poptávek.
  3. Co možná nejvíce rozšířit povědomí o brandu společnosti PRO-DOMA u požadované cílové skupiny.
  4. Následně zapojit do online inzerce sociální sítě a pokusit se na nich rozšířit komunitu PRO-DOMA.

A také strategie, jak toho dosáhnout:

Abychom získali co nejlepší výsledky, bylo potřeba oslovit cílovou skupinu PRO-DOMA na co nejvíce různých místech a největší část rozpočtu věnovat na inzerci videoreklamy (in-stream). Zároveň bylo důležité komunikovat obsah korespondující s probíhající TV reklamou, a to napříč všemi kanály.

Ruku v ruce s tím došlo k vytvoření atraktivních bannerů do AdWords, Skliku a Facebooku, otitulkování videí pro Facebook i Youtube a samozřejmostí byla moderace a komunikace v komentářích s komunitou PRO-DOMA na sociálních sítích.

Výsledky kampaně předčily i naše očekávání

Jak už bylo zmíněno v úvodu, výsledky nás samotné příjemně překvapily. Výkonnostní brandová kampaň běžela v období od 19. 2. do 15. 4. 2018 a za necelé 2 měsíce dosáhla na tato čísla:

  • Osloveno bylo více než 90 % cílové skupiny (muži 25 – 60 let)
  • 81% meziroční nárůst odeslaných poptávek online
  • 4 000 000 zhlédnutí videoreklamy na YouTube
  • 27 000 000 zobrazení bannerů v obsahových sítích
  • 1 000 000 unikátních zobrazení na Facebooku
  • Rozšíření základny fanoušků na Facebooku (+ 400)
  • Zvýšení počtu odběratelů na YouTube (+ 120)

A to už je docela pecka, ne? Chcete na podobná čísla také dosáhnout? Ozvěte se a pojďme do toho spolu.

Jak jsme PRO-DOMA přinesli 81% nárůst poptávek
Čtěte dál
Design

5 dobrých důvodů proč mít firemní knihu

Firemní kniha bude sloužit jako osobní dárek pro vaše zákazníky a partnery, ukážete světu, jací jste a co dovedete. Může být, ale i něčím víc. Krásnou výpravou do minulosti. K lidem a místům, kde to všechno začalo.

08. 03. 2022
Vývoj

Arbitron - hlasujte online

“Ať zvedne ruku ten, kdo je PRO.”
Vše se dnes přesouvá do online světa a stejně tak i volby a hlasování není třeba dělat neustále “postaru” - prezenčně. Vzrůstající poptávka po online hlasovací platformě dala vzniknout Arbitronu - online aplikaci pro hlasování a volby na míru.

22. 12. 2021